littlej

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

K står för kostnad

Av jennita - 16 maj 2011 19:54

Nu äre såhär ..

jag stör miig på när folk typ k. efter att man berättat en harry potter book   

Görr inte nii ?

Eftersom någon sägger så hela tiiden så har jag typ också börjat säga k innte okeej , jag stör miig på miig själv asså :P

Härom dagen berättade miin kompiis en saak för miig på mattelektionen och jag skulle skoja med honom så jag ba k  (kunde inte va sådär bitchigt seriöös :P )

Preeciis sammtidigt hör man min mattelärare i bakgrunden hjälper en kompiis ba : k står för kostnad gissa om någon med bra humor typ ramla av stolen   

Så nu vet ni det nästa gång någon säger k så betyder det kostnad, liixom minn lärare sa ju det   

Och nu nii tyyp k.  haha :P

Jaag orkar inte berätta om hela miin daaag men aa vi kollade klart skräckiisen hos albiin iddaag några typ skett på siig när ett skellet random hoppade ur garderoben :,(

Meeen nee ska pluggga hare bääst   

 

-im smiiling for you , not for hiim beside  you

Cant you understand that ?!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennita - 3 juli 2011 15:36

Hhaha okeej heeej typ   asåå gud vad jag suger på att blogga men det är ju sommarloooov folket! Vi får see hur det blir med det här dåliga placet:c                                      ...

Av jennita - 9 juni 2011 18:01


Hahah jaa vad ska man säga ... Den här bloggen suger.. jupp . alltså typ så där myccket ni vet   Kan ju bero på att man alldrig bloggar .. men asåå  hmm det är typ inte kul :O?! Ska se hur det blir men ni får ha det bäst      ...

Av jennita - 9 juni 2011 18:01


Hahah jaa vad ska man säga ... Den här bloggen suger.. jupp . alltså typ så där myccket ni vet   Kan ju bero på att man alldrig bloggar .. men asåå  hmm det är typ inte kul :O?! Ska se hur det blir men ni får ha det bäst      ...

Av jennita - 31 maj 2011 18:49


  Nu drar jag för att prata ut med pappsen om saker och ting Hoppas allt blir som förr..   ...

Av jennita - 30 maj 2011 14:45

          Såja söötnoosar där har ni outfit  ,facelooki och så min nya räls    Hela outfiten hittat man på h&m! Ojoj vad bloggen har vart dåligt uppdaterad men så är det när man har haft för kul och för dålligt.... Oja livet är för mycket...

Presentation


Jennifer,Hon med nästan ett helt vanliigt liiv Craazy och konstiig men tydliigen gillar dom flesta det :O
svenne fast chilenare men ändå finne 15 och lever liivet
Gillar att hänga med kompiisar och dansa ,här kan ni läsa om mina dagar o åsikter :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards